وبلاگ تخصصي خاص باكس وبلاگ تخصصي خاص باكس .

وبلاگ تخصصي خاص باكس

خريد باتري گوشي سامسونگ و نكات مهم در هنگام تعويض آن

خريد باتري سامسونگ

گوشي هاي برند سامسونگ هم مثل موبايل هاي ديگر برند ها از باطري هاي ليتيوم يوني و پليمري بهره مي‌برند و بعد از مدت زمان خاصي تعويض باتري آن ها الزامي مي‌شود. تعويض باطري گوشي از تعميرات مهمي است كه بايد انجام آن توسط افراد متخصص صورت پذيرد. در ادامه اين مطلب معرفي مهم ترين نكاتي مي‌پردازيم كه بايد در تعويض باتري گوشي سامسونگ به آن توجه شود.

گوشي هاي برند سامسونگ هم مثل ديگر برندها شرايط مشابه دارند و در اينگونه مواقع بايد خريد باتري سامسونگ و تعويض آن در دستور كار قرار گيرد. بنابراين با توجه به ماهيت باتري هاي ليتيوم يوني و ليتيوم پليمري عملا تعويض آن ها بعد از يك بازه زماني خاصي امري الزامي و اجتناب‌ناپذير خواهد بود. اما تعويض باطري يك پروسه مهم، دقيق و حائز اهميت است و به هيچ عنوان نبايد توسط هر تعميركار يا فرد كم تجربه‌اي انجام شود.

در ادامه اين مطلب به نكاتي اشاره خواهيم كرد كه بايد در خريد باتري گوشي سامسونگ به آن ها دقت كنيد. با خاص باكس همراه شويد.

اصل بودن باتري سامسونگ جديد

با توجه به تقاضاي بالايي كه تعويض باطري گوشي هاي مختلف در بازار دارد، برخي از شركت هاي توليد كننده قطعات موبايل از وضعيت سوء استفاده مي‌كنند و باطري هاي تقلبي و غير اورجينال را روانه بازار مي‌سازند. اگر شما با دقت و حساس پيش نرويد احتمال دارد به جاي يك باطري اورجينال، نمونه تقلبي در گوشي شما نصب گردد! نصب اينگونه باتري ها مي‌تواند علاوه بر بروز مشكلاتي مثل داغ شدن بدنه گوشي، خالي شدن زود به زود شارژ باتري و افزايش احتمال آسيب ديدن ديگر قطعات سخت افزاري موبايل، حوادث ناگواري همچون آتش گرفتن و انفجاري باتري را هم به بار آورد.

بنابراين مهمترين نكته‌اي كه بايد در تعويض باتري گوشي سامسونگ به آن توجه كنيد و از آن اطمينان حاصل نماييد مربوط به اورجينال بودن باطري جديدي مي‌شود كه در گوشي نصب خواهد شد. براي اطمينان از اين موضوع مي‌توانيد خودتان با توجه به نكاتي كه در مقاله “راهنماي خريد باتري گوشي“ به معرفي آن ها پرداختيم يك باطري اورجينال و اصل را تهيه كنيد و از تعميركار قابل اعتمادي بخواهيد كه آن را در گوشي شما نصب كند. دقت داشته باشيد كه براي تعويض باطري به هيچ وجه به هر تعميركار ناشناسي اعتماد نكنيد.

تجهيزات و لوازم مورد استفاده

اين روزها گوشي هاي موبايل نسبت به گذشته ظريف تر شده‌اند و بايد در تعمير آن ها از ابزارهاي خاصي استفاده شود كه استرس وارد براي قطعات سخت افزاري موبايل را به حداقل برسانند، در غير اين صورت ممكن است در حين تعمير به ديگر قطعات گوشي آسيب وارد شود. بارها ديده شده كه تعميركاران در حين انجام تعميرات به دليل عدم بكارگيري تجهيزات و لوازم مناسب به قطعاتي مثل براكت هاي محافظ روي قطعات موبايل، فريم هاي مياني گوشي يا قاب آن آسيب هايي وارد كرده‌اند. بنابراين استفاده از تجهيزات و لوازم مناسب و جديد در تعميرات موبايل موضوع مهمي است كه بايد به آن توجه شود.

جمع بندي

مقاله سعي كرديم به مهمترين نكاتي اشاره داشته باشيم كه كاربران و مشتريان عزيز بايد در تعويض باتري گوشي سامسونگ به آن ها توجه ويژه كنند. شايد مهمترين موضوع در بين اين موارد و نكات مربوط به اورجينال بودن باطري باشد.


برچسب: خريد باتري سامسونگ، ثيمت باتري سامسونگ، باطري سامسونگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۱:۴۴ توسط:موسوي موضوع: نظرات (0)